Madem ki dünyaya geldik , görülecek tüm yerleri görmeli , yaşanacak en güzel aşkı yaşamalı , yenilebilecek en leziz yemekleri yemeliyiz.. HAYAL ET VE GERÇEKLEŞTİR..

11 Nisan 2013 Perşembe

Merhabalar , Ben Geldim

Uzun zamandır özenirdim gezi blogları olanlara.

Bende yapacagım bende yapacagım hayali ile yanıp tutusurken kendimi yine bir seyahatin ortasinda otel odasında yanliz bulunca aha dedim Anil fırsat bu fırsat.



Adım Anil 22 Yaşındayım Okan Üniversitesi , Turizm Otelcilik bolumu 1.sinif ogrencisiyim. Dünyada en keyif aldığım sey de Seyahat etmek. Nasıl olmasın ki ? Derdin mı var , seyahatteyken yok. Sevgilinden mı ayrıldın dunyanın her yerinde onlardan milyonlarca var.

Ya borclar ? Elbet ödersin. Okul ?

Eer ya da geç bitecek güven bana.



İste bu seyahatlerimde yaşadığım anıları , edindiğim tecrübeleri , gördüğüm değişik kültürleri de bir araya toplamak istediğim icin buradayım.



Su anda Sofya’da oldugum icin bir sonraki yazımda Sofya da geçirdiğim 1 gun ile başlıyorum ve daha sonra İstanbula döndüğümde tüm gezdiklerimi gördüklerimi fikrlerimi nacizane sizlerle paylasacagim



Umarım beğenirsiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder